Προώθηση του λόγου των μαθητών στο πλαίσιο δραστηριοτήτων μοντελοποίησης

Η εμπλοκή των μαθητών σε λόγους/συζητήσεις που σχετίζονται με τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο δραστηριοτήτων μοντελοποίησης μπορεί να γίνει με τους ακόλουθους τρόπους:

  • καθοδήγηση των μαθητών να αποτιμήσουν και να δώσουν ανατροφοδότηση σε υπό μελέτη μοντέλα,
  • να διατυπώσουν επιχειρήματα για να καταλήξουν σε συμφωνία,
  • καθοδήγηση των μαθητών να εξηγήσουν της σκέψη τους,
  • παρακίνηση των μαθητών να αναθεωρήσουν της σκέψη τους.

Μοντελοποήση και λόγος των μαθητών – Διάγραμμα: PDF

Μοντελοποήση και λόγος των μαθητών – Διάγραμμα δραστηριοτήτων: PDF

Πηγή: http://sciencemathpartnerships.org/2016/05/22/modeling_student_talk/

Advertisements

About ppiliour

Teacher
This entry was posted in Αρχές μάθησης-διδασκαλίας, Διδακτικές στρατηγικές, Φυσικές Επιστήμες and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s