Χρήσιμα κείμενα/άρθρα για τη διδασκαλία των Μαθηματικών

Μαθαίνοντας και διδάσκοντας μαθηματικά Συγγραφέας: Σακονίδης Χ., 2004


Βελτιώνοντας την επίδοση των μαθητών στα μαθηματικά Συγγραφείς: Douglas A. Grouws and Kristin J. Cebulla. Μετάφραση: Όλγα Κασσώτη και Πέτρος Κλιάπης, Εκπαιδευτικοί, Συγγραφείς του σχολικού εγχειριδίου «Μαθηματικά Στ΄ Δημοτικού»


Χ. Λεμονίδης (1994). Γιατί και πώς χρησιμοποιούν οι μαθητές τα δάκτυλά τους στην εκτέλεση απλών προσθέσεων και αφαιρέσεων. Περιοδικό Διάσταση, Τεύχος,2-3, σσ. 96-112.


Tackling the Challenging Task of Creating a K-5 Problem Solving Rubric for Math

«… we worked together to generalize the big ideas of what we are looking for when teachers analyze student work. We came up with four general categories:

  • Conceptual Understanding: because, outside of the process standards, there is quite a list of concepts students must learn
  • Computational Accuracy: because often, accuracy matters in mathematics
  • Problem Solving Process: because helping students get good at thinking is a worthy focus
  • Communication: because more than half of our process standards address communication skills».

Improving Reasoning: Analysing Alternative Approaches (https://nrich.maths.org)         Θαυμάσια ιδέα για ανταλλαγή των λύσεων των μαθητών και συζήτηση επί αυτών. Ενδεικτικά προβλήματα που μπορούν να αξιοποιηθούν με στόχο την προώθηση μιας τέτοιας προσέγγισης.

Advertisements

About ppiliour

Teacher
This entry was posted in Αρχές μάθησης-διδασκαλίας, Διδακτικές στρατηγικές, Μαθηματικά, Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s