Στέλλα Βοσνιάδου: Πώς μαθαίνουν οι μαθητές

«Πώς μαθαίνουν οι μαθητές«: Ένα συνοπτικό και περιεκτικό βιβλίο της Στέλλα Βοσνιάδου (έκδοση της Unesco).

Πίνακας περιεχοµένων
1. Ενεργός συµµετοχή
2. Κοινωνική αλληλεπίδραση
3. ∆ραστηριότητες που έχουν νόηµα
4. Σύνδεση των νέων πληροφοριών µε τις προϋπάρχουσες γνώσεις
5. Χρήση στρατηγικών
6. Ανάπτυξη της αυτορρύθµισης και εσωτερική σκέψη
7. Αναδόµηση της προϋπάρχουσας γνώσης
8. Στόχος η κατανόηση κι όχι η αποµνηµόνευση
9. Βοήθεια για πώς να µάθουν οι µαθητές να εφαρµόζουν τις γνώσεις τους
10. ∆ιάθεση χρόνου για εξάσκηση
11. Αναπτυξιακές και ατοµικές διαφορές
12. Καλλιέργεια των κινήτρων

 

 

Advertisements

About ppiliour

Teacher
This entry was posted in Αρχές μάθησης-διδασκαλίας, Διδακτικές στρατηγικές and tagged , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s