8 στοιχεία/προσανατολισμοί μιας τάξης

8 επιθυμητοί προσανατολισμοί μιας τάξης σύμφωνα με τον George Couros (http://georgecouros.ca/blog/).

  • Όλοι οι μαθητές έχουν «φωνή».
  • Υπάρχουν επιλογές.
  • Διατίθεται χρόνος για αναστοχασμό.
  • Προφέρονται ευκαιρίες για καινοτομία (προωθούνται αποδεκτές εναλλακτικές. προσεγγίσεις στο ίδιο θέμα, π.χ. στην επίλυση ενός προβλήματος).
  • Καλλιεργείται η κριτική σκέψη.
  • Προσανατολισμός στην επίλυση προβλήματος και τη διερεύνηση.
  • Αυτοαξιολόγηση των μαθητών.
  • Αξιοποίηση των ΤΠΕ.

Advertisements

About ppiliour

Teacher
This entry was posted in Αρχές μάθησης-διδασκαλίας, Διδακτικές στρατηγικές and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s