5 αρχές/προσανατολισμοί για την υλοποίηση μιας αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας στην τάξη μας

– Όλοι οι μαθητές παρουσιάζουν πρόοδο (με καθοριστική τη διαμορφωτική αξιολόγηση που λαμβάνει χώρα και την ανατροφόδότηση που προσφέρεται στη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας)

– Όλοι οι μαθητές κινητοποιούνται και συμμετέχουν με τον τρόπο τους (γνωστικά και μεταγνωστικά) στις δραστηριότητες.

– Έχει αναπτυχθεί στην τάξη αμοιβαίος σεβασμός και ενσυναίσθηση

– Όλοι οι μαθητές εμπλέκονται στη διδακτική-μαθησιακή διαδικασία σε ένα συνεργατικό διερευνητικό κλίμα μάθησης

– Η μαθησιακή διαδικασία προωθεί τη (σταδιακή) αυτονομία όλων των μαθητών.

 … και το url (https://twitter.com/hashtag/edchat?src=hash) ενός εξαιρετικού # (#edchat) του twitter για γρήγορη πρόσβαση σε ενδιαφέρουσες ιδέες για σκέψη, προτάσεις, προσανατολισμούς, … για την εκπαίδευση, όπως η παραπάνω.

 Πηγή: https://twitter.com/impactwales/status/808198383382962176

Advertisements

About ppiliour

Teacher
This entry was posted in Αρχές μάθησης-διδασκαλίας and tagged , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s