Ταινίες για τη διδασκαλία τροχιών, δεξιοτήτων και στρατηγικών των Μαθηματικών

Εκπαιδευτική τηλεόραση  – Μαθηματικά                                                                          Π.χ. Μαθη…μαγικά – 3ο επεισόδιο: Πάνω κάτω και περίπου


Beyond Fingers: Place Value & the Numbers 11-19 (Α’ & Β’ τάξη αξιακή θέση ψηφίου) https://www.teachingchannel.org/videos/kindergarten-counting-cardinality-lesson


Διδασκαλία του πολλαπλασιασμού ενός φυσικού επί ενός κλασματικού αριθμού (Ε΄ τάξη). https://www.teachingchannel.org/videos/multiplying-fractions-by-whole-numbers-lesson


Ρουτίνες που βοηθούν στην ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης των μαθητών (Δ΄ & Ε΄ τάξεις)

Οι συζητήσεις για αριθμούς («Number Talks») ενθαρρύνουν τους μαθητές να να σκέφτονται με πολλαπλούς τρόπους σχετικά με τις πράξεις και τις ιδιότητές τους καθώς επιλύουν προβλήματα με ακολουθώντας νοερές στρατηγικές.

Ένα κορδόνι αριθμών  («number string») είναι μια σειρά από μαθηματικές εκφράσεις οργανωμένες με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να ενθαρρύνουν τους μαθητές να οικοδομούν τη μαθηματική σκέψη τους καθώς το κορδόνι των αριθμών εξελίσσεται.

Μια εικόνα με κουκκίδες δίνει στους μαθητές την ευκαιρία να εντοπίσουν συνδέσεις μεταξύ πράξεων και να οπτικοποιήσουν ιδιότητες υπολογίζοντας το πλήθος κουκκίδων με διαφορετικούς τρόπους.

Η ρουτίνα παρατηρώ και αναρωτιέμαι («Notice and Wonder») ενθαρρύνει τους μαθητές να δώσουν νήμα σε ένα πλαίσιο ή σε μια εικόνα με τους δικούς τους τρόπους σκέψης.

Which One Doesn’t Belong: Fourth & Fifth Grade

Η ρουτίνα ποιο από αυτά δεν ταιριάζει («Which One Doesn’t Belong») ενθαρρύνει τους μαθητές να σκεφτούν για ομοιότητες και διαφορετικές ανάμεσα σε μια ομάδα αριθμών, μαθηματικών εκφράσεων, σχημάτων ή εικόνων.


Η διαδικασία ανάπτυξης της διδασκαλίας ων εννοιών πρόσθεσης, αφαίρεσης, πολλαπλασιασμού και διαίρεσης.

The Progression of Addition and Subtraction @gfletchy

The Progression of Multiplication

The Progression of Division


Η ανάπτυξη της έννοιας του κλάσματος @gfletchy

The Progression of Fractions


Η ανάπτυξη της έννοιας του αριθμού και της απαρίθμησης @gfletchy

The Progression of Early Number and Counting

Advertisements

About ppiliour

Teacher
This entry was posted in Επιμορφωτικό υλικό, Εκπαιδευτικό υλικό, Μαθηματικά, βίντεο and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s