Ο «δρόμος» της επιτυχίας και η μαθησιακή διαδικασία

Πώς εκπαιδεύουμε τους/τις μαθητές/τριες – τα παιδιά μας να αντιμετωπίζουν τις επιτυχίες και τις μη επιτυχίες στη σχολική και στην κοινωνική τους ζωή?

Πώς ορίζουμε ή ποια νοήματα δημιουργούμε για τη φύση της  επιτυχίας?

Με ποιες αξίες/κριτήρια «μαθαίνουμε» τους μαθητές μας να μετρούν τους/τις επιτυχημένους/ες και ποιους δρόμους προκρίνουμε και τους προσανατολίζουμε?

Κάθε μέρα στην τάξη, κάθε ώρα, κάθε στιγμή, με κάθε μας λόγο και πράξη «διδάσκουμε» τους/τις μαθητές/τριες μας τι σημαίνει επιτυχία και ποιος είναι πετυχημένος/η, δηλαδή στην ουσία «διδάσκουμε» τα παιδιά μας πόσο να πιστεύουν στον εαυτό τους και στις δυνατότητες τους (που αναμφισβήτητα έχουν όλα).

Πόσοι μαθητές/τριες μας βιώνουν επιτυχίες … υπάρχουν μαθητές μας που δεν βιώνουν συχνά επιτυχίες και τι μπορούμε να κάνουμε γι αυτό?…

Ερωτήματα αναστοχασμού για τους μαθητές μας μετά από μια επιτυχημένη αντιμετώπιση στη διαδικασία της μαθησιακής διαδικασίας:

Πηγή: User Generated Education (@jackiegerstein): The Over Promotion of Failure


 

Advertisements

About ppiliour

Teacher
This entry was posted in Νοοτροπία ανάπτυξης and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s